I Love You ♥

If you love me respect me,
If you love me teach me,
If you love me dont forget me,
If you love me you will waiting for me,
If you love me , I love you
I LOVE YOU MY BUBU

Pertemuan Dalam Perpisahan .

AKU REDHA :'(
hanya itu yang mampu aku ungkapkan.
semakin aku melalui hari hari , semakin kuat jiwa dan raga ku di uji .
YA ALLAH , kau kuat kan lahh AKU :'(

OKAY , start aku nak mintak MAAF sangat dekat syazmil :"(
okay sayazmil andai kau sedang membaca blog ini , aku harap kau faham .
# SYAZMIL.. aku bukan kaki GAME . Aku bukan nak balas dendam ke apa . Aku cuma nak kau rasa apa yg pernah aku rasa dari kau . Aku langsung takada niat nak GAME kau . LANGSUNG TAKDE WEYY!

Aku sabar bila dengar , orang tanya aku . aku game kau . aku taktau dan takmampu nak menjawab .
dyana adatanya kau kan /
Dyana : kau dah break dengan irah eh ?
KAU : a'ah . fuck minah tu .
wey sesakit hati aku dan sebenci benci aku dekat kau aku takpenah keluarkan perkataan kesat dekat kau . aku takpenah ckp FUCK dekat KAU .
kau tahu tak betapa luluh nya hati aku bila dengar benda tu ? kau memang dari dulu takpenah nak faham aku . Dah kali kedua kita couple tak kau masih tak faham macam mane aku . Kua takpenah kisah pasal aku . sebab tu aku takkan penah kesah pasal kau .

Aku still ingat lagii semua kenangan kita . SUATU HARI tu aku sayang sangat dekat kau . masa oncall dengan kau aku nyanyi lagu takkan pisah untuk kau . lepas tu kita text , Masa text kau cakp suara aku sedap . kau macam nak nagis dengar suara aku . kay aku memang sangat sangat terharu masa tu . TAPI SEKARANG BILA AKU INGAT BALIK SEMUA TU SEBENAR NYA KOSAONG ! TAKDE MAKNE LANGSUNG!!

Aku sayang kau . tapi lepas kau buat aku luluh , perasaan sayang hanya sesaat dan selebih nya benci . SUDAH LAH  aku hanya nak ckp babaii jee

tutup buku lama bukak buku baru . :')
hati aku dah lama tertutup untuk kau . kunci almari hati aku dah aku buang . takde siapa yg boleh ketuk pintu hati akuuu . kau dah lama aku sumbat dalam almari dapur , muhehe merepek .
hm okay sampai sini sahaja .

ASSALAMUALAIKUM :)


No comments:

Post a Comment