I Love You ♥

If you love me respect me,
If you love me teach me,
If you love me dont forget me,
If you love me you will waiting for me,
If you love me , I love you
I LOVE YOU MY BUBU

RUMAH KETIGA!

ASSALAMUALAIKUM .

maksud rumah ketiga buakan nya ape . makna nya rumah , sekolh dahn arena :)
tenettt~

okay ni ira nak citaa .  lepak arena mmng the best :)
maklumlaahh , mummy aku dah meniaga dekat ARENA tuu .
aku memanglah tersangat sangat enjoy lepak kat situu :D



gambar ni waktu malam dalam pukul 11.30 macam tu lahh memang best :D

gambar ni masa hari ahad haritu . ada tornemant . aku tahu salah eja , keash pulak akuu> banyak ohh mamat handsome handsome main futsal :P

Enjoy gilaa time tuu :D jap lupa nak kenal kan . yg belah kanan tu , yg budak kecik pendek tu , adik sedara akuu , umur dia 4 ke lima tahun tak silap akuu lahh . yg sebelah kiri pulakk lisa , darjah 5 . sekolah convent klangg :D

BUKAN MAIN LAGII SI KECIK NI POSE . heheh XD

tengok budak budak tuu :D aku mmng gila camera , so pegii mana mana aku mesti bawak camera akuu . yg bebudak ni pulak gilaa bergambar . aku mmng takde kawan tapi aku enjoy dok sana hanya budak dua org ni lahh kawan aku kat sana .
okaayyyy  baiiiii :D

ASSALAMUALAIKUM ;)

No comments:

Post a Comment